MENU
 

Tuan / Puan yang dihormati ,

Sila nyatakan kepuasan anda terhadap perkhidmatan berdasarkan panduan seperti berikut :

1 - LEMAH, 2 - KURANG MEMUASKAN, 3 - SEDERHANA, 4 - BAIK, 5 - CEMERLANG

MAKLUMAT ANDA

12345
Perkhidmatan Kaunter *
Penyelenggaraan *
Keceriaan Bandar *
Penguatkuasaan *
Kemudahan Yang Disediakan Dipejabat Utama MDT *
12345
Perkhidmatan Yang Disediakan *
Layanan Kakitangan *
Kemudahan OKU/Warga Emas *
Persekitaran *
Masa Menunggu *
Maklumat Dan Pengetahuan Kakitangan *
12345
Kutipan Sampah *
Kebersihan Gerai/Pasar *
Jalan/Longkang/Parit *
Pondok Bas/Tandas Awam *
12345
Longkang Dan Parit *
Pembaikan Jalan *
Landskap Dan Pemotongan Rumput *
Tempoh Masa Tindakan Penyelenggaraan *
12345
Lampu Hiasan *
Pokok *
Landskap Senibina *
Papan Tanda *
Taman Rekreasi *

Sekian Terima Kasih
Kami amat menghargai kerjasama anda serta masa yang diluangkan bagi menjawab soalan – soalan yang diberikan sebagai penambahbaikan terhadap perkhidmatan Majlis Daerah Tapah.
Sila masukkan ke dalam peti cadangan / maklumbalas di pintu masuk.

4 + 11 = Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.