MENU
 

MAKLUM BALAS PELANGGAN MAJLIS DAERAH TAPAH TAHUN 2021

Soal selidik ini bertujuan untuk mendapatkan maklum balas pelanggan berhubung tahap pengamalan nilai-nilai murni di Majlis Daerah Tapah yang memberikan perkhidmatan kepada tuan/puan. Berdasarkan pengalaman atau pemerhatian semasa berurusan dengan Majlis Daerah Tapah, sila beri maklum balas kepada pernyataan-pernyataan yang berikut dalam konteks semasa. Kami menghargai maklum balas yang jujur dan rasional daripada anda. Maklum balas yang diberikan adalah SULIT. Tuan/Puan boleh memberi maklum balas melalui link https://insan.jpa.gov.my/survey/agency/380009ee-68ff-4c0e-b1b5-97bb3c66c561

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk mengisi soal selidik ini.

Yang Dipertua, 
Majlis Daerah Tapah.

Kemaskini Terakhir: Isnin, 6 September 2021 - 2:11pm